T  (0161) 74 50 62    ||    E  juli@juliontwerpburo.nl

Logo & Huisstijl ontwerp

Dutch Outdoors

 

 

Dutch Outdoors; Betekent: Lekker buitenzijn, een sportieve uitdaging, goede koffie onderweg en daarna hebben we wel een drankje verdiend.

Actieve trips, speciaal voor dames met een druk leven, die van buitenzijn en gezelligheid houden.

 

 

De huisstijl: 

De D en de O in het icoon vormen 2 schakels die in elkaar gehaakt zijn. Samen sterk, als een team. Het staat voor verbinding en voor kracht. We helpen en inspireren elkaar en relativeren waar nodig. Je bent zo sterk als de zwakste schakel, zeggen ze wel eens. Bij Dutch Outdoors bestaat geen zwakste schakel. Iedereen kan lekker meedoen. Het gaat om ieders eigen niveau, daar passen we het programma op aan. De schakels zijn een symbool die op vele sporten van toepassing zijn. Een ketting in de fiets of een klimhaak. Een ketting die onverwoestbaar is en die we zo lang maken als wij zelf willen. Iedereen kan aanhaken. Dutch Outdoors - een sterke community!


In de huisstijl hebben we gekozen voor aardse, warme natuurtinten. De kleuren zijn vrouwelijk, natuurlijk en krachtig. Verschillende combinatie zijn mogelijk passen bij alle verschillende activiteiten van Dutch Outdoors, het hele jaar door. Deze activiteiten worden natuurlijk ook door de fotografie zichtbaar! Fijne sfeerbeelden van de mooie sporten, locaties en natuurlijk dames. 


In de website vind je vooral heel veel verhalen van ervaringen en komende activiteiten. Doormiddel van een duidelijke filter kun je snel vinden wat je zoekt. Het is een website om geïnspireerd te raken en natuurlijk om je gemakkelijk in te schrijven voor het volgende avontuur. 


WIj vonden het super leuk om te werken aan deze huisstijl, niet alleen omdat we zelf ook sportieve dames zijn, ook omdat je aan alles de passie voelt van Janine; zo bevlogen en betrokken om het beste resultaat neer te zetten. 
 

Opdrachtgever: Dutch Outdoors

Delen: